2009 m. gegužės 22 d., penktadienis

Žaliosios arbatos ledai - Japonija

Ilgai nelaukusi išbandžiau pasigaminti namie ir žaliosios arbatos ledus ( taip ilgai laukusi žaliosios arbatos pudros)

Receptą nusigriebiau iš Plurielles.fr tinklalapio - jis man pasirodė gan paprastas :)

Paskaičiuota 6 asmenims ( man gavosi 900 ml)

Reikės:

* 400 ml de grietinėlės (35 %)
* 250 ml pieno
* 90 g cukraus
* 3 kiaušinių tryniai
* 3 valg.š. žaliosios arbatos pudros

Atskirti kiaušinių trynius nuo baltymų (baltymus saugoti kitiems ledams ar kokiems morengams :) )
Trynius, grietinėlę ir cukrų supilti į indą aukštomis sienelėmis
ir viską gerai išplakti mikseriu.
Štai kas slėpėsi tame žaliame maišelyje - lyžtelėjus skonis kaip sustiprintos žalios arbatos be cukraus.

Pakaitinti pieną, nuimti jį nuo ugnies ir suberti žaliosios arbatos pudrą, išmaišyti ir palikti gerai atvėsti.
Atvėsusį pieno ir žaliosios arbatos pudros mišinį (aš jį dar pusvalandžiui palikau šaldytuve, kad tikrai butų atvėsęs) supilti į grietinėlės+trynių+cukraus mišinį ir gerai išmaišyti.
Gautą ledų masę (ji gerokai skystesnė) supilti į ledų aparatą ir pastatyti 35-40 min sukti. po to išimti ledų masę ių aparato ir supilstyti į dėžutės -palikti šaldymo kameroje šalti keletui valandų.

Iš ties gaivinantys ir tokiu kosmišku greičiu tirpstantys burnoje ledai (greičiau nei kiti) ;)

14 komentarų:

  1. oj oj, kaip man patinka receptai, kuriems tik trynių tereikia - mat jų pilnas šaldiklis xD
    bandysim, bandysim. tik dabar šeimyna reikalauja vien tokių gardutėlių piniškų ledų; lai atsivalgo.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip idomu ...o kur tos pudros gauti ?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Super ;) rusvaplauke, parašyk kaip sekėsi ;)

    Lileta rasi Vilniuje, DeLana - parduotuvėjė yra matcha pudros ( 40g ~ 40 lt)

    AtsakytiPanaikinti
  4. noreciau buti tavo drauge :D tada iseitu paragauti visokiu skanumynu ju negaminant :DDDDDDDDD
    o jei rimtai, tai kazkokios per trumpos tos mano rankos. si bei ta speju, bet nedaug.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Esu, tokius ledus valgiusi vienuose maisto gaminimo kursuose (nekompromituosiu kulinaro ir nesakysiu jo vardo:). zinote, kaip jis gamino juos? - Pasiėmė pakelį paprasčiausio vanilinio plombyro, šiek tiek atšildė, sumaišė su truputėliu žaliosios arbatos miltelių ir vėl įkišo į šaldiklį:) Tai tiek to meno:) Taip naivu, kad net negali pykti:)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Irma, aš truputį ne į temą, bet ar gali taip būti, jog mačiau tave per "Labą Rytą"? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man tik vienas klausimas kyla - kaip čia yra su tais žaliais kiaušiniais? Kažkaip man visąlaik atrodo, kad žalius kiaušinius valgyt nesveika, ar čia mano žinios pasenusios? Nenorėčiau užsikrėst kokia liga besigardžiuodama naminiais ledais... Prašau, apšvieskit mane, tundrą, kaip ten su tais žaliais kiaušiniais yra? Mano brangusis tikriausiai nevalgytų, sužinojęs, kad leduose yra kiaušinių...

    AtsakytiPanaikinti
  8. Rūta Elze - kodėl gi ne ;) o man tavieji darbai tokie stebuklingi oi, spėju būtų apie ką pasidiskutuoti - menas ir saldumynai ;)

    Vilma- ne ten ne aš buvau ;)

    Dziugi- dėl tų visų žalių kaiušinių tai yra taip : kiek kartų esu gaminusi ledus ir ne tik, rodos sveika ir viskas ok ;)


    dėl nesveikumo, tai irgi įdomu, nes kas juose gal būti blogo- nežinau, tai kad užkrėsti kokia salmanelioze.... mažai tikimybė (tada reiktų imtis atsargumo : gerai nuplauti kiaušinio lukštą ir pan.)


    pvz.: kai kuriuose receptuose tryniai yra kaitinami su pienu iki tirštumo ( kaip gaminant angliškąjį kremą) tai išeina, kad kiaušiniai jau kaip ir ne žali ;)
    Na, o jei iš ties nedrįsi gaminti su žaliais kiaušiniais, tei ne bėda, yra begalės kitų ledų receptukų be jokių žalių kiaušinių ;)

    AtsakytiPanaikinti
  9. aš tai labai nervinuosi kaskart, kai pamatau tavo bloge ledus, nes a) dabar nelabai galiu valgyti ledų b) neturiu ledų gaminimo mašinos c) žmonės sako, kad ledų gaminimo mašina yra absoliučiai bevertis dalykas, renkantis dulkes d) nežinau, matyt šiaip pavydžiu :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. Kaip įdomu kad tau gavosi tokie šviesūs ledai :) Gal mažiau arbatos dėjai? Nes mano tai žali žali :)))

    AtsakytiPanaikinti
  11. Lapai,

    ech, gaila, kad negali mėgautis šiais skanumynais :(( tikiuosi tai nevisam laikui tas negalėjimas.

    girdėjau aš apie panašią apklausą dėl ledų aparato naudos Anglijoje, tai ten šis aparačiukas yra mažiausiai naudojamas iš visų turimų virtuvės rakandų :))) na pas mane to tikrai nenutiks, nes tiesiog esu perdidelė ledų smaližė (aišku, nebent tuo atveju kai įsigysiu vieną tokį ledų gaminimo monstrą - jau nusižiūrėjau :)) )


    vindase,

    viskas priklauso nuo to, kokią pudrą naudosi ledų gamybai ;) nes žaliosios arbatos pudrų yra begalės, automatiškai ir spalva jų skiriasi ;) o manieji savo spalva primena įdėtosios pudros spalvą ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Niekur nedingo ;) Darbuojasi iš peties kuria, gamina ir kaupia skanumynų receptukus Jums ;)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Gal truputėlį vėlokai, bet yra Match'os Vilniuj Gurmans'e, kainuoja 40g 22lt :>

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts with Thumbnails